2018. április 30., hétfő

Sarah Andersen: Macskapásztor

A  szerző korábbi két képregényét  Felnőni kiábrándító,  Puha boldog puffancs  imádtam. Mindkettőben örök - és vicces - igazságok rejtőztek rólunk nőkről. A legújabb kötetben is sok mindenről esik szó, és bár kellemes perceket szerzett a kötet, annyira mégsem voltam elájulva mint a korábbi két résztől.
A cicás részeket imádtam!!! :-)

Valahogy a másik két képregény nekem jobban feküdt, találóbbak voltak, többször magamra ismertem, viccesebb volt és a többi. (És talán ebben a kötetben itt-ott ismételte önmagát.) Ennek ellenére persze nem bántam meg, hogy megvettem, sőt továbbra is maradok S. A. rajongó.

És azon is elgondolkodtam nem kellene e más hasonló képregényekkel is próbát tennem. Valahogy azt hiszem ebben a stílusban fogyasztható számomra a képregény. 

Néha igenis kell, hogy felnőttként is gyerekek lehessünk, elengedhessük a napi nyűgjeinket, szorongást, aggódást.

Értékelés:
4 macskapásztoros cseresznye az 5-ből!!!

                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése