2019. július 21., vasárnap

Hamarosan nézhetjük Az Aranypintyet

Tegnap moziban voltunk, és amíg várakoztunk, hogy kezdődjön a szórakozás a várható filmek plakátjait nézegettem. Utoljára maradt ami alatt ültem, így megfordulva igazi meglepetés ért, hiszen egy csodás könyv borítója nézett le rám. Én nagy örvendezve jöttem rá, hogy ismerem a szerzőt, a könyvet, sőt mi több olvastam is!!
Augusztusban kerül a mozikba Donna Tartt Az Aranypinty c. könyvének filmváltozata!!! A szereplők között olyan nevek vannak mint Nicole Kidman vagy éppen Luke Wilson.
Nem vagyok egy nagy filmes, így hozzám ezek a hírek mindig későn jutnak el. Az utóbbi években pedig egyre ritkábbak azok az alkotások amiket úgy tudok végig nézni, hogy nem találok benne kivetnivalót, vagy egyszerűen csak unom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése