2012. február 3., péntek

Nalini Singh:Angyaltánc -Angyali vadász 3.


Na kérem szépen ez a sorozat is megvolt.
Az első résznél nem voltak elvárásaim.Reménykedtem,hogy végre a fantasy műfaj kicsit öregedett és gondoltak a felnőttekre is,az angyalokról nem beszélve akik valamiért eddig minden hasonló könyvből kimaradtak.
A főszereplők a régiek Elena és Raphael.
Aki elolvasta az első két részt tudja,hogy mi történt Elenával,na de ugye ebbe az új szerepbe is bele kell szokni,csakhogy mint mindig annyi bonyodalom,gyilkosság,meghülyült vámpír,éledező öreg vámpír-bonyolítja a szálakat,hogy szegényeknek nem sok ideje marad élvezni az angyalságot.

Kissé csalódtam ebben a részben mert bár az előző részekben is volt úgynevezett felnőtt tartalom ,itt ez most nagyon nagy teret kapott és a lehető legtöbb alkalommal nyúlt az írónő ehhez az eszközhöz ami nekem túlzásnak tűnt,ráadásul két felnőtt ember-szerintem-ha angyal,ha nem nem szoktak ilyen dedós civakodásba,hogy "Az enyém vagy! nem,nem vagyok a tied" -jááááj.

Azért akcióban ,izgalomban sincs hiány de tény,hogy sokszor lett megzavarva az izgalom.

Összességében mindenképpen érdemes elolvasni ,ha valami újra ,másra vagyunk a fantasy kategóriában ,ha meg rajongunk az angyalokért akkor meg pláne.Szerencsére van elég szerethető mellékszereplő angyal akik már az előző részekben is erősítették Raphael csapatát.

A borítók szépek lettek,misztikusak és végre nincs rajta félmeztelen,kigyúrt lény.Sejtelmes és elegáns.


Értékelés:

4,5 cseresznye az 5-ből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése