2013. június 25., kedd

Hugh Howey : A Siló



Mindössze hatvan oldal...ennyi volt a könyv , igaz lesz folytatás, de akkor is...számomra olyan volt, mintha egy KÖNYVBŐL kitéptek volna egy fejezetet és kész!

Azt is mondhatnám, hogy kaptam egy kis ízelítőt ... a történet szerint az emberek a föld alatt élnek, valamiért, valamikor fent véget ért az élet. Be vannak zárva, a kinti világ mérgező... persze időről-időre felreppennek pletykák, kósza gondolatok, kérdések, hogy vajon milyen lehet odakint? Biztosan bent biztonságos, és nem fordítva ?

Holston három évvel felesége halála után kilépni készül a bizonytalan, de mégis biztos halálba...

"Három évet töltött csendesen, várva valamire, ami nem jön el soha..."

A történet egy átlagos ember, átlagos fejéből pattant ki, amit az interneten árult, fejezetenként. Ahogy lenni szokott az ismeretlen szerzőt felfedezték, és az internetes története könyv alakot öltött.

Nem mondom, hogy nem jó sztori, de a beharangozás után sokkal többet , izgalmasabbat vártam. Igaz nem sok oldal állt a rendelkezésemre, hogy belakjam a történetet, megszeressem a szereplőket.

Egyébként nem szeretnék megint visszatérni a terjedelemre, csak annyit , hogy egy minden nap olvasó ember, aki betér egy boltba, leveszi a polcról és kb:30 perc alatt fél lábon állva is ki/el tudja olvasni....ha jól értelmeztem a könyv utószavában az áll, hogy a szerző öt részt írt-már ami az interneten megjelent. nem tudom ebből ugyan ennyi könyv (füzet) lesz-e.

A borító egyébként nagyon tetszik, a Siló-ból én is ilyen kilátást képzeltem el.


Értékelés:
3,8 cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése