2018. szeptember 29., szombat

T. M. Logan: Hazugságok

Vannak emberek akiknek mindegy mi történik körülöttük,a lényeg, hogy nekik legyen jó. Bármilyen borzalomra képesek, hogy úgy alakuljanak a dolgok ahogy ők szeretnék.

Joe átlagosnak tűnő élete, házassága egyetlen pillanat alatt változik őrült fogócskává mikor felesége autóját megpillantja a csúcsforgalomban. Egy fura találkozás egy ismerős házaspár férfi tagjával, némi szóváltás és Joe lába alól kicsúszik a talaj.

"Így aztán elfuvaroztam Williamet suliba, közösen megvártuk a sorakozót, majd megnéztem, ahogy vidáman bebattyog az osztályterembe.A tanító nénije rám mosolygott, én pedig  viszonoztam.
Azután hazamentem, és feltörtem a feleségem e-mail -fiókját."

Biztosak vagyunk benne, - ahogy szegény Joe is, -  hogy valamennyire ismerjük azt akivel egy fedél alatt élünk. Hiszen látjuk minden nap, összeköt a múlt, egy csodás gyerek. Mi meglepetés érheti hát az embert?
Azt kell mondjam Joe a végletekig naiv karakter. Minden egyes oldala a könyvnek egy újabb fordulat, és minden  új verziót elhiszünk vele együtt. Próbálunk lépést tartani a történésekkel, újabb és újabb teóriát felállítani, hogy ki is az áldozat ebben a történetben.

A történet egy bizonyos pontján már volt némi homályos sejtésem ki a hunyó, de még így is maradt megannyi vakfolt.

Az elsőkönyves szerző pörgős sztorijában minden benne van ami  fogva tartja a némi izgalomra vágyó olvasót. Faltam az oldalakat, kíváncsian várva, hová fog kilyukadni teljesen egyedül Joe, aki bármit képes feláldozni a családi boldogság oltárán.

Értékelés:
4,9 bukott cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése