2019. október 17., csütörtök

A meglepetés...



Úgy tűnik nem nekem nem jönnek be a meglepetések...bármennyire is szerettem volna ismét meglepni magam. Ezúttal hanyagolva a zsákbamacskát, egy ismert könyves ajándékozós dobozos cégtől rendeltem meg az októberi csomagot. A meglepetés könyvben biztos voltam, kíváncsi is voltam rá meg minden, és  olyan klasszul harangozták be a doboz tartalmát is - "A könyv mellett olyan könyvmoly ajándékokkal töltjük meg a csomagot, melyekkel még nem találkozhattatok egy BB csomagban sem!" Nos nekem több sem kellett máris a megveszem gombra nyomtam.
Kár volt!!!

A dobozt kínomban már fejjel lefelé rázogattam, hátha kipottyan még belőle egy könyvespolc, vagy egy árva könyves tatyó, szütyő mit tudom én. De semmi!!!! Csak egy papír és egy Harry Potteres könyvejelző, egy alvómaszk, és fahéjas illatviasz, amit én elsőre sütinek hittem és majdnem a számba toltam. És ezért a pár apróságért adtam hatezer pénzt:-(
Komolyan majdnem sírtam a csalódottságtól. Persze mindenki jól szeretne járni, a gyártó, és a vevő is. Ár érték arány stb. De számomra akkor is szegényes ez a doboz és kész.

A közelemben nincsenek frankó meg spéci boltok ahol könyves cuccokat lehet beszerezni, úgy gondoltam majd a doboz gondoskodik számomra pár különlegeségről. Nem gondolom, hogy egy szimpla papír könyvjelző akkora meglepetés lenne...

Tanúlság: Nekem nem lehet meglepetést szerezni.

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Na Muci megkapod karácsonyra az alvómaszkot :D

      Törlés
    2. Attól kapnék klausztrofóbiát! :D

      Törlés
    3. Szerinted miért akarom elajándékozni?? :D Pedig olyan cuki, lámák vannak rajta:)))

      Törlés
    4. Most lámás szemüveg tokom van! :D

      Törlés
  2. :D Nagyon passzolna hozzá a lámás alvómaszk!:D

    VálaszTörlés
  3. Akkor majd a 2025-ös karácsonyi ajihoz tedd félre. Talán addig összehozzuk! :D

    VálaszTörlés
  4. És addigra el is felejted a lámás alvómaszkot, és örülni fogsz neki :D

    VálaszTörlés