2020. február 25., kedd

A zacskós tulipán

Mi sem bizonyítja örökös lemaradásom - minden téren!! - az, hogy ma egy csodás szabadnapomon  a hét (majdnem) közepén, észre vettem egy zacskót ami tulipán hagymákat rejt(ett).
Két bibi is volt a nagy rá csodálkozással; egyrészt szegényeket még ősszel! el kellett volna ültetnem, másrészt azért szúrtak szemet, mert szó szerint kizöldelltek a zacskóban...
Nagy szégyenemben eldobtam kaszát, kapát. Töröltem minden elkövetkező fél órára betervezett programot ( főzés elkezdése, mosogatás elkezdése, és még sok minden elkezdése) elő túrtam egy cserepet és virágföldet, és tavaszi hangulatot varázsolva gyorsan elültettem őket. Közben  pironkodva kértem tőlük elnézést az okozott szenvedésért.
Persze úgy is felfoghatom, hogy új tulipán fajtával kísérletezem, a zacskóssal.




                                            (Kép forrása: Google)

2 megjegyzés:

  1. Látod, bírják a rideg tartást! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipike sajnos nem volt más választásuk :D Úgy tűnik ehhez értek:D

      Törlés