2020. szeptember 26., szombat

Egyet a szájnak, egyet a kéznek


 

A napokban döbbentem rá, hogy ha elindul az ember lánya otthonról, egyre több mindent kell magával cipelnie. Nem elég a dezodor, fésű, pénztárca, kulcs .... már maszk is kell, hivatalos nevén orr- szájmaszk!! és kell mindenféle kendő meg zselé...kész menetfelszereléssé duzzad a táska.

Én próbálom a lehető legjobbat, legtöbbet kihozni mindenből...vagyis erősen próbálkozom. A boltban ahol szert tettem az első cseresznyés mintás maszkra a véletlen műve volt. De nem bántam meg, hogy megvettem, akkor is ha a mögöttem sorban álló hölgyek méltatlankodtak, hogy már ebből is divatot csinálnak..ha már egyszer kell, akkor legyen olyan amit szívesen tapasztok a szám elé!

A második vásárlásom tudatos volt. Most, hogy újra teljes erőbedobással olvashatok, a régi és kicsit egyszerű könyvszütyőm társat kapott. Sőt társakat!! Most azt hoztam amit fel is avattam amint a kezembe került- még mindig maradunk a zöldség gyümölcs vonalon :D ezúttal egy vízlepergetős, citromos szépség gazdija lettem. Nagyon sok helyen árulnak ilyen könyvtokokat, de bevallom még az üzletekben sem láttam ilyen igényes darabokat! Szasza néven futó Molytársam készíti ezeket a szépségeket.



2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek az egyedi bohókás mintás maszkok. Én most vettem cicásat :-). Több darab van nálam is, vásárláshoz, munkahelyre és eldobhatós kesztyűk is, mert bőrömet irritálja a kézfertőtlenítő. Túléléshez csoki, gyümölcstea! :-D

    VálaszTörlés
  2. Akkor már nem vagyok vele egyedül, hogy a maszk is lehet olyan mint bármilyen ruhadarabunk, ha tetszik szívesebben viseljük:-)

    Én a kesztyűt nem tudom megszokni, a munkahelyen a nap nagy részét abban töltöm, így utazás és vásárlás alkalmával már nem akarom felvenni :-( pedig jó dolog!!

    VálaszTörlés