2014. július 11., péntek

Colleen Hoover: Hopeless Reménytelen


Egy házas, háromgyerekes nő a szerző. Ezzel olvasás után szembesültem, és bevallom nehezen hittem el.

A Nyugalom tengere után reménykedtem, hogy ez a könyv már tényleg nekem való lesz.
Tévedtem,
Ismét belefutottam egy romantikus YA sztoriba, ahol furcsa fiatalok egymásra találását taglalják, miközben a szörnyű múlt ott leselkedik szerencsétlen kamaszok mögött.

Sky a  különc lány, új iskola, az utolsó év, furcsa múlt.
 Szenvedélye a futás (???!!!) -könyörgöm miért kell minden YA könyv szereplőjének futnia??? Nincs más sport??
Ha nem fut akkor sütit süt:S

Van még Six nevű barinő, aki lelép a világ végére, de előtte nagyon ari levelet ír, tele ribanc jelzővel.

Sky talán csak a postással nem smárolt még, de hát muszáj valakivel állandóan csőröznie, így tudja csak elviselni az elviselhetetlent.


Aztán ott a fura srác, fura szokásokkal.

Dean  is nehezen uralkodik magán, minő szokatlan.

Aztán persze jön a nyűglődés, hogy szeret, nem szeret, akarom,nem akarom.


Úgy tudnak szenvedni mint egy negyvenes kiégett ember, akiről elhiszem, hogy már párszor csalódott.

Tizenévesek szájából olyan monológok hangzanak el, amik hiteltelenek.
Persze a múltjuk szörnyű, meg nehéz gyerekkor koravénné tesz, de ez megint itt csak ömlengés és túlzások halmaza volt.

Arról már nem szólva, hogy egy-egy tulajdonságukat iszonyat hülyeségekkel indokolják.
Az meg, hogy iskolában állandóan ezt pletykálják meg amazt- na ettől falra mászom, mint valami nyugdíjas panelház ahol Maris néni, meg Julis néni egymást szórakoztatja kitalált sztorikkal a lakókról.

Úgy szeretnék már egy normális történetet olvasni, ahol a kamaszok normálisak, nincs semmi szörnyű a múltjukban. Átlagos kamaszok, akik ugyan nem mutatják, de tartanak az eső komoly kapcsolattól, ahol életszerűek a családon belüli gondok-bajok. Akik aggódnak a jövő miatt, legyen az szakma vagy továbbtanulás.
Ahol a fiú és lány hatnak egymásra, fejlődik a jellemük, és nincs napi huzavona meg beteges féltékenység.


Értékelés:
2 értetlenül logó cseresznye!!

2 megjegyzés:

  1. Én ezen nagyon jól szórakoztam, köszi. :D Ez a könyv is lekerült a várólistámról (alapból nem fűztem hozzá nagy reményt).

    VálaszTörlés
  2. Örülök :-)) Igazából finoman fogalmaztam. Senkit sem szeretnék megbántani aki szereti ezt a könyvet.
    És az is igaz, hogy én ezt a műfajt már kinőttem.

    VálaszTörlés