2014. július 2., szerda

Corine Gantz: Rejtekhely Párizsban


A borító lehetne az év borítója!!

Nagyon jól néz ki, vonzza a szemet. Egyszerűen jó érzés legeltetni rajta a szemünket.

Viszont a történet ennyire nem varázsolt el, tény, hogy limonádé mellé tökéletes.

Igazi női irodalom, lelki vívódásokkal, az élet nagy kérdéseivel, szerelemmel, házassággal, önismereti kérdésekkel. Mindezt egy gyönyörű város Párizs színpadán.
Azt hiszem a Párizs rajongók találnak majd benne némi pluszt, amit én hiába kerestem.

Valahogy többet vártam a történettől, valamiféle bólogatós egyetértést az élet nagy kérdéseit illetően, ezért vagyok kicsit csalódott.

Adva van egy özvegy, Annie akinek özvegysége kurtán-furcsán lett előadva, maradt nyitott kérdés a kapcsolatát illetően.
Mivel a nő anyagi gondokkal küzd, viszont a Párizsban felépített életét, és a gyönyörű házát nem szívesen adná fel, így végső megoldásként meghirdeti a házát, mintegy menedéket átutazóknak, turistáknak egyebeknek.

Fura társaság jön össze. Egy gyönyörű nő, aki férje elől menekül, egy anorexiás meg nem értett fiatal lány, és egy helybéli férfi, aki igazi művészlélek.

És plusz egy szereplő, Annie jó barátja Lucas.

Sejthető, hogy a saját gondjuk elől menekülők előbb-utóbb észreveszik a többi lakót, és elkezdődhet a nagy társasjáték.

Az összes szereplőben volt valami ami idegesített, amit másképp tettem volna, így ezzel a fura érzéssel már nem tudtam teljes szívvel mindenkinek drukkolni.

Strandra vagy nyaraláskor ideális olvasmány.

Értékelés:
4 szobát kereső cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése