2015. április 23., csütörtök

Nicholas Barreau: Álmaim asszonya


 
A szerző első nálunk megjelent könyve A nő mosolya  kedvencem lett. Így amikor megjelent ez a kötet  rohantam megvenni. Vártam az újabb kacagtató romantikus történetet, amit még el tudok hinni, ami tele van reménnyel és napfénnyel.

Ez a történet akár az ikertestvére is lehetne a Nő mosolyának,ám nekem már a főszereplővel is bajom volt. Antoine, egy harmincas férfi, de ebből nekem semmi sem jött le, jobban hasonlított, egy infantilis kisfiúhoz. A hülye gyerek beszólásai, gondolatai elsöpörték a morzsányi rokonszenvemet is.

A könyvkereskedő Antoine egy nap kedvenc kávézójában ülve megpillantja álmai asszonyát. Hirtelen csetlő-botló kisgyermek lesz, aki nem meri megszólítani a kiszemelt nőt. Álmai asszonya átveszi a kezdeményezést és egy kártyán egy mondatot és egy telefonszámot ajándékoz málé hősünknek.

Egy parkbéli séta, és padon ücsörgés azonban végzetesnek bizonyul a kártyára nézve, ugyanis a telefonszám utolsó számjegye megsemmisül, így Antoine improvizálni kénytelen. Tíz lehetősége van, és egyik hívás várhatóan elvezeti szerelméhez.

Igazából nekem ez a rész tetszett, vagyis a telefonhívások. Itt valóban jókat nevettem.

Persze nem lehet ilyen egyszerűen a szerelemre bukkanni. 
Antoine nem is sejti mennyi akadály vár még megugrásra.

Persze ahogy lenni szokott, egymásra talál a két szív. De nekem ez a történet már vérszegény volt.

Párizs még mindig varázslatos, ám ezt a csodálatos várost, szintén jobban át tudta adni az előző könyvében, itt maximum utcaneveket tanulhattunk meg.

A könyv borítója nagyon szép lett.

Értékelés:
3 hősködő cseresznye az 5-ből!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése