2018. május 13., vasárnap

Jane Fallon: Szabadulj meg a pasitól!

Kezdeném azzal, hogy engem a pasi szóval ki lehet kergetni a világból. Mivel ellenszenves volt a cím, na meg féltem, hogy nagyon agyament csajos lesz a történet nem siettem, hogy beszerezzem. Ám a véletlen közbeszólt, elkezdtem olvasni és nem tudtam letenni.
Hagyjuk a címet meg a magányos fogkefét, Helen szerencsétlenkedésén remekül lehet szórakozni, akivel csak úgy megtörténnek a dolgok.

Helen négy évig rágja nős szeretője fülét, hogy váljon el és végre éljenek együtt. Ám amikor ez bekövetkezik minden összeomlik, mert semmi sem olyan mint ahogy azt a negyvenhez közeli szingli főhősünk elképzelte.

Nemcsak a Matthew-ról elképzelt ábrándok foszlanak szét de véletlenül összebarátkozik az elhagyott feleséggel, a munkahelyén kitudódik szeretői státusza, sőt még lelki ismeretfurdalás is kínozza szeretője lányai miatt.

Helen egyre inkább belegabalyodik a saját maga által szőtt lódításokba és minden kísérlete kudarcba fullad ami arra irányul, hogy újra összehozza szeretőjét a volt feleségével.

 Teljesen új megközelítése a megcsalásos, szeretős, szerelmi háromszöges történeteknek, ráadásul a szerzőnek nagyon jó humora is van így nem kérdéses a tökéletes szórakozás és kikapcsolódás.

Értékelés:
5 örökké az igazira váró cseresznye az 5-ből!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése