2018. december 29., szombat

Tóth Anikó Dóra: Jobbra húzott történetek

Nagy dilemma manapság a társkeresés. Pedig társkereső oldalakból, cégekből dömping van.  Nem is tudom, hogy ez a siker avagy a sikertelenség jele..
Régóta a kívánságlistámon volt a könyv, főleg azért mert végre egy magyar szerző osztja meg velünk mások történeteit, és a sajátját is. Gondoltam csupa pozitív példa arra, hogyan lehet jól csinálni a társkeresés ezen formáját.
A Tinder egy társkereső alkalmazás. Jobbra húzod a szimpatikus egyéneket, balra akik nem annyira szimpatikusak.

Magával a társkeresés ezen formájával nincs gondom, bár soha egyetlen hasonló szolgáltatást nem vettem igénybe, de ismerek olyat akinek már az első próbálkozását siker koronázta.

Ami elkeserített az a dolgok menete, egy -egy ilyen alkalommal. Ha megvan a szimpatikus jelölt, és jött-ment pár puhatolózó üzenet akkor jöhet a randi. Ami nagyjából abból állt minden szereplőnél, hogy már az első alkalommal egymás karjaiba esnek, (az első együttlét is teljesen természetes egy vadidegennel), pedig még semmit sem tudnak egymásról. (Többek között azt sem van -e valami fertőző betegségük). Lehet én vagyok maradi, meg para nyanya, de egyrészt számomra elképzelhetetlen bármilyen érintkezés érzelmek nélkül! Másrészt bennem megfogalmazódna, hogy hányadik randin van már túl a kiszemeltem a héten, és ha nagyon pozitív vagyok, akkor ez hány egy éjszakás alkalmat jelent???
Nem vagyok szent, én is szoktam káromkodni, de ebben a könyvben aztán egyetlen sztori sincs ami ne lenne tele trágár beszéddel. Tényleg nem lehet elmesélni anélkül, hogy ne szerepeljenek benne nemi szervek és hasonlók?

Csalódás, hogy a mai világban nincs idő megismerni és megszeretni a másikat. Rögtön a közepébe vágnak a dolgoknak, kiégetve rögtön az egymásra való kíváncsiságot, a várakozás izgalmát. Hogy elmondhatom, hogy tudok róla valamit a keresztnevén kívül.

Történtek csodák, és van aki így ismerte meg jövendőbelijét, de azt hiszem ez a szám nagyon elenyésző lehet ebben a rengetegben.

Egyébként a fülszöveg azt ígéri, hogy ha elolvassuk a történeteket azonnal elfog majd a vágy letöltsük ezt a remek alkalmazást! Mivel nem én vagyok a célközönség, ez nálam természetesen el is maradt.

Értékelés:
3 páratlan cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése