2018. december 16., vasárnap

Kicsi vélemény -Vicki Grant : 36 kérdés, amitől rád kattantam

Nehezen írok mostanság az olvasmányokról, mert tele van a fejem minden mással, ráadásul ezt a könyvet már jó egy hónapja olvastam. Megint egy olyan könyv amit nem vettem volna meg, de e-könyvként, buszon annyira jól elvoltam vele, hogy szó szerint élveztem. Pedig a címe és a borítója azt kiáltotta, hogy ez nem az én történetem lesz.

A lényege egy kísérlet, ahol fiúk és lányok válaszolnak némi dollárért cserébe hülye kérdésekre.
Hildy -t és Paul -t egymásnak sorsolja a kísérlet, hogy aztán egymás agyára menjenek.

Régen is, és most is nekem a legfontosabb tulajdonság egy ellenkező nemű esetében, hogy meg tudjon nevettetni. És nem a gusztustalan viccekkel, meg erőlködve, szörnyű fa poénokkal, hanem ami belülről jön. Mert valaki vagy humoros, vagy  nem.
Paul az!! Szakadtam a röhögéstől rajta, ezért végig azon drukkoltam, hogy Hildy adja már be a derekát. (Bár ahogy említettem ideális volt utazás közben olvasni, ez egyben nagyon veszélyes is volt, többször kellett befognom a szám, hogy ne bukjon ki belőlem az idétlen röhögésem.)

Bájos, kedves szerelmi sztori, jó kis újításokkal. Jó volt, hogy a tinik családját, életét, barátaikat is megismerhetjük.
Végig rágjuk magunkat mind a harminchat kérdésen, szereplőink éleik a saját kis életüket, halak jönnek és mennek, félreértések, tucatnyi üzenet, vicces rajz, és persze szerelem.


Értékelés:
 36 cseresznye a 36-ból:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése