2020. március 31., kedd

Nicolas Barreau: Piciny csodák kávézója

 
"Az éjszaka közepén már új nap kezdődik."

Mostanság mindennél jobban szükség lenne kellemesgondolat- ügyi miniszterre!! Mindenkinek külön - külön.
Az egész történet hangulatos, bájos, életigenlő. Balzsam volt a lelkemnek.

Szerintem az a titka a szerzőnek, hogy kicsit távol tartja tőlünk a szürke hétköznapokat;  nincs csekk, meg elromlott mosógép, csak az érzelmek miatt aggódhatunk. Meghasad e a szerelmes szív, avagy nem. Barreau világában csak az érzelmek miatt főhet a fejünk.

Nelly hiába él Párizsban egy szerelmi csalódás miatt Velencébe utazik. Persze nemcsak a csalódás, hanem egy titok miatt is amit szeretett nagymamája hagyott hátra egy gyűrű és egy könyv képében.
Velencében aztán egyik kalandból csöppen a másikba.

Nekem kicsit fura volt, hogy a nagy rejtély teljesen háttérbe szorult, Nelly nem nagyon foglalkozott vele. Igaz volt sokkal jobb dolga is. Távol kellett tartania magát a szerelemtől.

A szerző remek hangulatteremtő, így nem volt nehéz elringatózni a szerelem gondoláján. Bár Az író eddig nálunk megjelent könyve ugyan arra a kaptafára készült, mégsem mondhatom, hogy egyformák. Én minden könyvében megtaláltam azt ami miatt a könyvet választottam Néha még magamon is csodálkozom, hiszen alapvetően nem szeretem a romantikus történeteket.

Értékelés:
4 gondolás cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése