2011. november 16., szerda

Új Blog Otthon

Minap úgy jártam a freeblogon mint a Carrie Bradshaw a Szex és New York egyik epizódjában,vagyis az élete amit eme pici gép tárolt elszállt,mondjuk nekem a gépem jól van csak a Freeblog szerver karbantartott és jó pár hónap bejegyzései az éterben kötöttek ki.Már harmadik napja halászgatom a bejegyzéseimet,sajnos a hozzászólásokkal és a kedvencelések visszatöltésével nem boldogulok ezért elég szűzies most az oldal ami az érdeklődést vagyis most annak hiányát mutatja.
Az első sokk után alaposan kétségbeestem,nem is gondoltam volna,hogy ennyire tudok ragaszkodni valamihez...

Nemrég éppen arculatváltáson gondolkodtam,és valamiért az ördög besegített,most kénytelen kelletlen sablont váltottam,lehet ez lesz a végleges,lehet egy másik lesz a befutó,ez sem tőlem függ hanem attól a kedves ismerősömtől aki a cseresznyés sablont is pofozgatta:-)
Hogy ne csak keseregjek a régi bejegyzések remélhetőleg már mentesek a helyesírási hibáktól,úgy vettem észre,hogy régebben a rövid i,és a hosszú í mint két ellenség állt hadban minden bejegyzésemnél:P

Remélem többet nem kell költözködnöm,vagy ha sor is kerül rá ,akkor az majd saját akaratból történik.
Lelkes olvasóim(már ha vannak) most eléggé kaotikus bejegyzésözönt olvashatnak majd,mert haladok az aktuális olvasnivalókkal is és közben az érdemesnek tartott régiek maradékát is töltögetem át.
Régi blogomat nem törlöm persze,csak bezárom és ha nosztalgiázni támad kedvem lesz  hova mennem:-)

10 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik az új blog, hidd el szeretni fogod :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik,köszönöm szépen a segítséget:-)) örök hálám üldözni fog:-)))

    VálaszTörlés
  3. Meg a vesszők és a szóközök túl jóban vannak egymással és nem tartják a távolságot:)

    VálaszTörlés
  4. :D Köszi,erre is figyelek majd ezután:-)))Kis hamisak szeretnek egymáshoz bújni:P:D

    VálaszTörlés
  5. És majd tényleg keríts egy olyan Csengás sablont mert így nagyon fura olvasni Téged.
    Ja a cseresznyés avatarod a múltkor megjelent egy ismerősömnél a facebook-on. De tudtam, hogy Te nem ő vagy bár elsőre bezavart:)

    VálaszTörlés
  6. :-)) Tessék megszokni a komoly ábrázatomat:D

    VálaszTörlés
  7. na, tökéletesen illik hozzád ez a cseresznyés sablon, és még olvasni is kellemes. és nyugi, komolynak és felnőttnek tűnsz ettől is.:))

    VálaszTörlés
  8. Köszi:-)) Nekem is nagyon tetszik,Szilvamagot illeti a dicséret,Ő találta nekem.

    VálaszTörlés
  9. Csodás lett, gratula mind a kettőtöknek:)

    VálaszTörlés
  10. Lobo :Köszönjük szépen :-)))

    VálaszTörlés