2024. július 21., vasárnap

L. M. Chilton : Jobbra húzva

 


Ha olvasás után megfogalmazódik benned, hogy; Ide nekem a szerző többi könyvét!, akkor sajnos én leszek a rossz hír hozója,  mert nincs több. Igen, elsőkönyves szerző, és igen, tudom milyen érzés. Én is szörnyen csalódott voltam amikor szembesültem a zord tényekkel. 

Felnézek minden szerzőre aki képes-  hitelesen - az ellenkező nem bőrébe bújni. Jelen esetben a kétségkívül férfi író egy fiatal,  szingli nő szemén mutatja be a párkeresés buktatóit.  Nem mellesleg rengeteg humorral és borzongással fűszerezve. 

Gwen egy fájdalmas szakítás után a randiappok könnyed (és torz) világában találja magát. Szívfájdalmát a gyors ismeretségekbe és borozásokba fojtja.

"Az út hátralevő részében az ablaknak támasztott fejjel ülök, a szinglilét csillogását egyetlen randevúval levakartam magamról. Újra lemerészkedtem a lövészárokba, és a háború maga a pokol."

Legjobb barátnője az esküvőjére készül, közös életük választóvonal elé kerül, ráadásul Gwen munkája sem éppen jövedelmező. És ha ez nem lenne elég, valamilyen furcsa mintát követve Gwen randipartnerei sorra tűnnek el...

Azt gondoltam, kissé felszínes ám izgalmas lesz a történet. Nem is tévedhettem volna nagyobbat. A mai modern, és igen népszerű társkeresős oldalak meglovaglása mellett egy összetett jól kidolgozott cselekményt kaptam, remek szereplőkkel és  meglepő fordulatokkal. kis túlzással minden oldalra jut valami izgalom. A háttértörténet alaposan ki lett dolgozva.

Gwen vagány csaj, aki nem riad vissza élete talán legnagyobb kihívásától, hogy megtudja ki üldözi, illetve ki szeretné örökre  elvenni a kedvét a randizástól.

Számomra egyetlen szépséghibája a történetnek, hogy a végére túlzásokba esett a szerző ami a csavarokat illeti. Nekem ebben a műfajban jobban tetszik az egyszeri, nagyot szóló vég, mintsem a az utolsó oldalakra is jutó csavarok halmaza. Pont annyi vér alkotja a sztorit, ami nekem kényelmesen belefért a komfortzónámba.

Azért kíváncsi lennék, hogy az éppen hasonló társkeresős oldalakon regisztrált olvasónak, elveszi a kedvét a társkeresés ezen formája, vagy sem.

A borító tetszik, remek színekkel, letisztult mai vonalakkal.

Értékelés: 4 randevúzó cseresznye az 5-ből!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése