2012. március 21., szerda

Thomas Chagnaud:Másvalaki


Vártam ezt a könyvet ,mert ezek thrillerre hajazó ,modern krimiféleségek eléggé bejönnek nekem,ha elég izgalmas,pörgős. Na pont ezek hiányoztak ebből a történetből.
Az alapötlet-van egy középkorú magányos nő,aki internetes társkeresés csapdájába esik,függő lesz,túllő a célon...
Ez eddig okés is,csak a megvalósítás nekem nem jött át....Cecile nekem unszimpatikus volt,semmi pozitív érzelmet nem váltott ki belőlem,sőt...igazán meg sem értettem a csajt...millió magányos,becsapott,átvert,kihasznált ember van mégsem vesztik el az eszüket,erkölcsüket,tartásukat...
Túlzónak és nagyon mesterkéltnek találtam a könyvet ,minden szempontból.Egy -egy percre sikerült megcsillantania valamit a második könyves szerzőnek...kicsit kiforrva jó stílusa lesz ,csak még gyúrnia kellett volna ezt a történetet.
196. oldalba belesűríteni egy életet,na meg még,hogy izgalmas,pörgős is legyen ,nagy kihívás,sajnos ezen most a szerző picit el is csúszott.
Furcsa volt,és nekem néhol ellentmondásos.



Értékelés:

3cseresznye az 5-ből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése