2012. március 29., csütörtök

Leiner Laura:A Szent Johanna gimi 5.-Remény 6.-Ketten








Így a sorozat hatodik részének olvasása után rájöttem,hogy kár volt minden egyes részről külön posztolni...már csak azért is mert minden részben ugyanazok a dolgok tetszettek-a humor, a pörgős cselekmény és egy-két kedvenc karakter.
Na meg azért is kár külön-külön taglalni a már megjelent részeket mert nem írhatom le,hogy és akkor Cortez...
Jut eszembe Cortezről,hogy mindenki nagyon kedveli...én viszont nem voltam tőle elájulva és azt hiszem a tizenéves énemnek se jött volna be...nekem Ricsi sokkal pozitívabb fiúkarakter volt:-)))Lehet ha Cortezt kicsit jobban kinyitja a szerző akkor megkedvelem...bár nem volt gondom vele,de nekem olyan semleges volt végig.

Összességében nem bántam meg,hogy időt (és pénzt) áldoztam a sorozatra -(amiből van/lesz még két rész) szórakoztató volt,és nagyon tudtam értékelni az egyedi humorát is.Kissé keveselltem az osztálylétszámot ,de belátom,hogy ennyi emberkét még úgy ahogy lehetett koordinálni,ennél többel már baromi nehéz lett volna.

Többen attól tartanak,hogy gyerekes a sorozat és túl öregek már hozzá-szerintem nagy szerencsénk van,hogy ennyire kitolódik manapság a felnőtté válás,ilyen szempontból egyáltalán nem vagyunk lemaradva ,hiszen már mi is használjuk a technikai kütyüket,hallgatjuk a mai kor zenéjét,tudjuk mi az a Honfoglaló ,és iPod-ennek fényében teljesen át tudjuk magunkat adni a könyveknek ,jót nosztalgiázunk anélkül,hogy eszünkbe jutna az a hülye mondat,hogy-Bezzeg az én időmben:P

Nagyon örültem neki,hogy a könyvekben előforduló zenék,könyvek zöme ismert számomra-ami meg nem kíváncsiságból meghallgatom,beleolvasok:-)

Volt egy-két karakter akik kissé túlzóak,már-már a karikatúra jellegűek,ilyen például Reni anyukája/apukája és pár velük kapcsolatos szituáció.
Sokan Karcsi szerencsétlenségét is túlzónak találják,sajnos nekem volt egy ilyen osztálytársam... képtelen volt kitörni az örök mártír szerepből,és a fiúk sem untak rá az állandó "kínzására".

Kedvencem Máday és Kinga:D

Egyetlen rejtély maradt számomra,ki van a hatodik rész borítóján?? mert,hogy nem Reni az biztos:P

Természetesen megint nosztalgiáztam egy jót,sőt álmomban újra iskolába jártam:D


Ha minden igaz augusztusban újra találkozhatunk Renivel és a 11/b-vel:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése