2019. december 30., hétfő

Év végi zárás

Olvasás szempontjából nem volt túl gyümölcsöző ez az év, de a lényeg, hogy azért olvastam.
A statisztika szerint negyvenhét könyvet olvastam el- ez nagyon kevésnek tűnik nekem, példának okáért ez a szám 2016-ban 97!! darab volt. Mennyivel jobban hangzik, ugye?

Ami biztos, hogy a papírkönyveim száma is csökkent, tudatosan nem vettem-cseréltem. Egyrészt véges a hely könyveknek, másrészt az e-olvasóm fikarcnyi helyet sem foglal, mégis több tucatnyi könyv lapul rajta.
Ami biztos, hogy a papírkönyv függőségem nem fog elmúlni, maximum kordában tartom!
Azért lássuk be a mai könyvárak remek visszatartó erőnek bizonyul, legalábbis számomra. Egy átlagos könyv ára, négy-ötezer forint között mozog mindenféle kedvezmény nélkül. Ha van valamilyen kuponunk akkor meg nem egy darabot fogunk venni hiszen a kedvezményünk elúszik a szállítási költségnél-hacsak nem tudjuk személyesen átvenni, ami nálam nem megoldható.
Az idei, és a jövő évi megcáfolhatatlan érvem: Másra kell a pénz!!! és ez milyen igaz.

Lássuk az idei év kedvenceit:

Szív küldi

Kate Morton

A halhatatlanok

És persze nem utolsó sorban az Egy darabnyi világ. ( Értékelése folyamatban)

2020-ra kívánok mindenkinek sok jó könyvet, és időt az olvasásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése