2020. július 18., szombat

Claire Douglas: Utoljára látták

Nem mondom, hogy lerágtam mind a tíz körmöm olvasás közben, de végig olvastam, és akkora nagy bakik sincsenek benne. Igazából nekem hiányzott a thriller címke hozadéka, az izgulás.

Egy fiatal pár szerencsésnek mondható lakáscserét követően egy gyönyörű tengerparti házban tölthet egy hetet.
Szép lassan adagolva, lépésenként jutunk el a gondokig, a titkokhoz.
Már a nyaralás sem gondtalan, de úgy tűnik a lakáscsere egy kisebb rémálom lesz. Egy tucat furcsa dolog történik Libby és Jamie háza tájékán.
Az már csak egy apró bosszantó adalék, hogy amíg Libby teljesen egyedül van a világon, Jamie-n kívül senkije sincs, férje viszont tökéletes családot tudhat magáénak. Két lánytestvért, sőt exe is a családja közelében marad.
Libby kívülállóként  próbálja ép elmével megtartani férjét és kideríteni ki az aki meg akarja keseríteni az életét.

Én azt hiszem, hogy igazán nagy titkot, ami a mindennapjainkat is befolyásolja nem lehet évtizedekig hurcolni. Az örökös készenlét, a hidegvér megőrzése, és a kiszámíthatatlan véletlenek, mind ellenünk dolgoznak.Arról nem beszélve, hogy ha egyszer egy ilyen spirálba kerülünk, egy hazugság csak újabb hazugságot szül.

Olyan nagyon nem döbbentem meg mikor tisztulni kezdett a kép, de bevallom volt olyan szál ami meglepett! Olvasmányos, gyorsan haladós történet.

Értékelés:
4 meghazudtolt cseresznye az 5-ből!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése