2024. március 31., vasárnap

Amber Smith: Amilyen akkor voltam

Amber Smith két kötetesre tervezett sorozatának első részére annak ellenére voltam kíváncsi, hogy nagyon ritkán olvasok sorozatot. Mert vagy romlik a minőség - igaz itt csak két kötetről beszélünk, - vagy egész egyszerűen elfelejtkezem róla. Nos ami tuti, hogy erről a történetről nehéz elfeletkezni... Eden átlagos tini, egy átlagos családban. Aztán egy nap megtörténik a legszörnyűbb rémálom, saját baráti körből, egy hozzá közel álló személy megerőszakolja...a saját ágyában, az otthonukban, ahol elvileg mindenki biztonságban érezheti magát. A könyv főleg az utána történtekre fókuszál, lassan bontva ki azt, hogyan járja meg szegény lány a saját poklát, próbálja meg egyedül feldolgozni, majd visszaállítani azt, ami örökre elromlott. Kétféle elképzelésem volt a a történetre, az egyik koncepcióm be is jött. Lehet valaki nem fogja érteni Eden logikáját, mozgatórugóit, menekülési útvonalát, én teljesen megértettem, ráéreztem arra, hogyan szeretné megoldani ezt a szörnyű helyzetet, csak éppen rossz kulcsot választott. A történet fikció, de azt remélem sok lány, anya kezébe kerül. Van hova fejlődni, van mit javítani, akkor is ha bajban vagyok, - hogy merjek segítséget kérni, hogy merjek kiállni magamért. És akkor is ha anya vagyok, vagy barátnő, hogy ne csak nézzek hanem lássak is. Furcsa leiírni, hogy tetszett. De így van. Rettentően drukkoltam Eden-nek, hogy merjen végre lépni a jó írányba, felismerni, hogy Ő az áldozat, és ne magában keresse a hibát. Hiánypotló mű. A sok szerelmes, romantikus irodalom mellé, sajnos erre is szükség van. Ereje van a történetnek, megérinti az embert, annyira életszagú, reális, hogy nehéz nem a hatása alá kerülni. Josh remek karakter volt, és remélem a második részben is szerepet kap majd.( Remélve a legjobbakat.) Értékelés: 5 Sebesült cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése