2024. március 18., hétfő

Jenny Jackson: Ananász utca

A borítóra figyeltem fel, kivételesen letisztult, ugyanakkor érdekes is. Szeretem amikor a könyv és a ruhája szoros összefüggésben van egymással. ( Nem, nem elég egy thrillerre egy sejtelmes sötétségbe leledző házat kibiggyeszteni.) A történet vége mellé plusz egy csattanó a beszédes borító. Érdekes történet gazdaságról, pénzről- amivel szerintem nem az a baj, hogy van, hanem az, hogy nem tudunk vele bánni. A vagyonos Stockton család nőtagjain keresztül ismerkedhetünk kicsit a kiváltságosok életével. Darley, Georgiana, és Sasha életébe felváltva pillanthatunk be. Előbbi kettő testvérek, Sasha pedig a sogórnőjük. A váltott nézetnek köszönhetően nincs idő nagyon leragadni egy - egy élethelyzetenél, bár kétségkivül Georgiana kapta a legizgalmasabb szereposztást. Neki köszönhetően folyamatosan izgulhattam, és nem mellesleg a vele történtek minden szereplőre kihatnak. A pénz csak egy lehetőség. Hiába ácsingózik mindenki utána, éppúgy lehet áldás, és átok is. Klisé ugyan de attól még igaz, hogy sem szerelmet, sem egészséget nem vásárolhatsz. A történet közepénél kicsit unalmas volt már a sok csillogás és drága bútor, de aztán egy nagyon szép mentés után szinte le sem tudtam tenni. Pici hiba számomra, hogy az emberi kapcsolatok, házasságok nagyolva voltak csak bemutatva. Lehetett volna a témában többet búvárkodni. Értékelés: 4,5 vagyont érő cseresznye. Olvasás közben nem is gondoltam volna, hogy még napokig fogok agyalni a sztorin!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése