2012. szeptember 3., hétfő

Jane Goodall:Nálatok vannak még állatok?

     Kiskoromtól kezdve természetes volt,hogy állatok vesznek körül,persze nem olyan egzotikusak mint amik a könyvben szerepelnek,de a lehetőségeinkhez mérten a kecskétől a vadászgörényig minden megtalálható volt nálunk.Már akkor éreztem,hogy micsoda felelősség egy kismacska vagy egy hörcsög,a könyvben persze ennél jóval nagyobb léptékű dologról van szó,de ha már kicsiben is megy a dolog,akkor nagyban is mennie kell,irány az esőerdő , vagy a dzsungel.
Korábban már olvastam a Vadvirág c.könyvben az állatok megmentéséről,emberekről akik az egész életüket ennek áldozták.Jane Goodall neve szerintem mindenkinek ismerősen cseng, a világhírű csimpánzkutató ebben a könyvben azt mutatja be,hogy mennyi olyan állat és növény van még amit meg kell mentenünk amire vigyáznunk kell.
A könyv gyönyörű borítót kapott,egy strapabíró kemény fedelet,és csodaszép illusztrációkat,színes és fekete-fehér képekkel.
A szerző(k) nem álmodoznak tisztában vannak vele,hogy gyakran vívnak szélmalomharcot,mégis hiszik,hogy a sok kis csepp a tengerben is számít!
Szeretnék én is ilyen elhivatott lenni mint a könyvben szereplő emberek!! Egyértelműen csak csodálni lehet ,kell!! őket na és persze és példát venni róluk!
Sokszor elszomorodtam olvasás közben,de mindenképpen érdemes elolvasni,hogy kinyíljon a szemünk a világ megannyi csodájára!!

Értékelés:

5 cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése