2013. január 28., hétfő

Marissa Meyer:Cinder

 
  Jó volt!!! Kicsit megijedtem,hogy mit lehet kihozni egy meséből ahol a főszereplő egy kiborg??? És mi köze mindehhez Hamupipőkének?

De a szerző megugrotta a tetszési indexemet ,élveztem az első oldaltól kezdve! Persze a cselekmény nem okozott nagy sokkot,valahogy minden úgy alakult ahogy sejtettem,de olvasmányos és izgalmas világot alkotott Meyer! És remekül állította párhuzamba Hamupipőke sorsát Cinderével.

"Kiborgarány:36,28%
Tehát 36,28%-ban nem ember."

Százhuszonhat évvel vagyunk túl a negyedik világháborún,jó hosszú idő és a béke egyre törékenyebb.Cinder Új Pekingben él,műszerész bódéja a város piacterén áll,két mostohatestvére és mostohaanyja miatt minden fillérre szüksége van,a család tagjai Cinder kivételével bálba készülnek...

"A hiúság valóban fontos tényező,de ez inkább hatalmi kérdés.Sokkal könnyebb ugyanis másokat meggyőzni arról,hogy gyönyörűek vagyunk,ha magunkat is meg tudjuk győzni,hogy valóban gyönyörűek vagyunk.Azok a fránya tükrök viszont mindig csak a valóságot képesek mutatni."

Nekem nagyon tetszett ez a jövőkép,igaz eléggé kegyetlen ahogy a pestist is beleszőtte a szerző,de az egész kiborg,és holdlakók alkotta képvilág átjött,elhittem.

A kis műszerész Kiborg találkozik a herceggel,aki sokkal emberibb és esendőbb mint ahogy azt egy leendő császártól elvárnánk.Kai karaktere is nagyon jól el lett találva,nem lett túl nyálas,sőt a történet végén meg is lepődtem,hogy milyen kis bosszúszomjas is tud lenni!!

Az elejétől kezdve izgalmas volt,nem éreztem,hogy felesleges köröket futnánk, a legvégén pedig igencsak dühös voltam,hisz a legizgalmasabb résznél ért véget!

A borító fenomenális lett!!! 

Értékelés:
5 kiborg cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése