2013. január 12., szombat

Rosamund Lupton: Azután


A szerző magyarul megjelent másik könyve -Drága Tess!- nekem nagyon tetszett,izgalmas volt és drámai.Ezt vártam ettől a könyvétől is,igaz ez a könyve is különleges,nem mindennapi,mégis  kicsit több drámát és izgalmat vártam,inkább krimire hajaz ez a könyv.

Egy átlagos család boldog napjai törnek darabokra mikor a család egyetlen lánya Jenny egy furcsa iskolai tűzben súlyosan megég,iskolai rendezvény napján a család is jelen van ,így Jenny anyja Grace lánya segítségére siet,de ő is megsérül.
Mindketten kórházba kerülnek ahol furcsa módon ki tudnak lépni a testükből,és látnak ,hallanak mindent de tehetetlenül nézik ahogy az orvosok és a család megtesznek értük mindent,miközben a véletlen balesetnek hitt tűzesetről kiderül,hogy nem a véletlen műve volt...

Jenny nagynénje nyomozó,így saját szakállára nyomozni kezd és egyre szaporodnak a rejtélyes részletek,mozaikok.

Maga a történet tetszett,még a -Komfortos mennyország -c. könyvből ismert mozzanat,miszerint látják magukat a kórházi ágyon,jönnek-mennek úgymond szellemek,megoldás is jó volt,viszont szerintem túlságosan is el lett aprózva a "krimi" része. Lehet csak az én lassú logikámat zavarta a sok apró momentum és előzmény,ebből én nehezen bogoztam ki a sztorit.
Sarah, a nyomozó a történet elején ellenszenves volt,aztán később ahogy megismertem egyre inkábbmegkedveltem.
Érdekes szála a történetnek a családon belüli viszonyok alakulása is,ez nagyon jó volt,ahogy a családtagok egymásról alkotott véleménye megváltozik,átalakul.

Minden esetre nem egy átlagos thriller vagy krimi-igazán mindkét jellemző illik rá.

A borító első ránézésre nem igazán fogott meg,valami világosabb háttérszín nekem jobban tetszett volna.

Értékelés:

3,9 cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése