2013. január 14., hétfő

Én és a fantázia



Az a legjobb mikor az ember annyira nem ismeri önmagát,hogy saját magának is tud meglepetést okozni.

Nekem ez a meglepetést a fantasy könyvek okozták! Sokáig tudatosan kerültem ezeket a könyveket mert biztos voltam benne,hogy nem fogom tudni magamévá tenni a vámpírokat,angyalokat,mindenféle űrutazást.
Már nem emlékszem melyik könyvvel tört meg a jég,de egyszer csak azon kaptam magam,hogy egyre több ilyen témájú könyv kerül a polcra,és már keresem is őket,sőt volt,hogy egymás után zsinórban fantáziáltam:D

Persze ezek között a könyvek között is van olyan ami egyszerűen nem tud meggyőzni,nem tudom elhinni az ott leírtakat. Erről lövésem sincs ,hogy az agyam,az ízlésem miként szelektál,ezért mindig nagyon izgalmas ebben a műfajban olvasni,elkezdeni egy új történetet,várva,hogy reagálok rá:-)

Azt nem mondom,hogy fantasy rajongó lettem,inkább ínyenc, aki kiválogatja a legjobb falatokat,egyúttal új távlat is megnyílt előttem.
És persze csodálom azokat akik megálmodják ezeket a különleges világokat,történeteket.Bevallom picit irigykedem is,hogy én ennyire korlátolt vagyok,ennyire nem tudom szabadjára engedni a képzeletemet.Szerencsére vannak akik helyettem is álmodnak,fantáziálnak:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése