2013. szeptember 20., péntek

Cecelia Ahern: Utóirat : Szeretlek



"...Holly beütötte az első számot ami ,eszébe jutott.
-Halló! Itt Gerry,Hagyj üzenetet,visszahívlak.
-Gerry-zokogta Holly a telefonba.-Annyira hiányzol..."


Ritka az olyan,hogy én egy könyvet kétszer olvassak el.Most ez történt,amikor először olvastam a könyvet még nem volt blogom és semmit sem tudtam Ahern-ről. Most az igazán alapos, kétszeri olvasás után bizton állíthatom, hogy a szerzőnek ez a  legjobb könyve!! Na meg az Ahol a szivárvány véget ér.

Szerencsére nem mindennapos dolog huszonhárom évesen megözvegyülni. Sajnos Hollynak ezt osztotta az élet. A fiatal lányt végigkísérhetjük a gyász stációin. Férje nem váratlanul halt meg, így Gerrynek volt ideje  arra  is, hogy pici levélkék formájában Hollyval maradjon. Hollyt a levélkék tartják életben, minden hónapban újabb feladatot kap férjétől. Gerry finoman de határozottan vezeti vissza az életbe feleségét.

Holly nehezen fogadja el, hogy míg neki megállt az élet barátai  élete folyik tovább, sőt barátnői férjhez mennek, kisbabát várnak Holly pedig ott maradt...egyedül és elmegy mellette az élet.

Szív szaggató ugyanakkor elgondolkodtató volt olvasni ezt a könyvet. Kedveltem Hollyt, Gerryt még inkább mert olyan önzetlen tudott maradni élete utolsó perceiben is. A könyv végére nem emlékeztem és örömmel konstatáltam, hogy Ahern eltekintett a szirupos befejezéstől.
Nagyon olvastatja magát a könyv a szomorú kezdett mellett azért vannak benne vidám,kacagtató pillanatok is. "Ahern sok remek karakterrel töltötte meg a történetet,nem igazán lehet unatkozni olvasás közben.

Értékelés:
5 szerelmes cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése