2014. április 7., hétfő

Jonathan Tropper: Mielőtt végleg elmegyek - Felkavaró vallomás a férfilélekről

 
A könyv alcíme miatt lettem kíváncsi a könyvre. Néha jó lenne biztosat tudni a férfiakról. Hogy mit éreznek, mit gondolnak, nemcsak rólunk hanem úgy általában a világról, az életről.

Kicsit mást kaptam amit vártam, vagyis nem mást, nekem inkább a hangulatával volt bajom, ez az örökös siránkozás és negatív hozzá állás nagyon nem jön be.
Ha nem a múlt miatt ment a rinyálás, akkor a jövő miatt. 
Mindig akadt valami amin Silver, a főszereplő siránkozhatott, legyen az egy elrontott zenei karrier, vagy éppen a fiatalság mulandósága.
Talán ez a könyv is olyan tipikus férfi irodalom, amit csak a férfi érthet meg, mi nők túl optimisták és vidámak vagyunk az ilyen könyvekhez.
Kicsit hiányoltam azt, hogy a szereplők komolyan is gondolják amikor magukat okolják az elszalasztott lehetőségek, a nem nevelt gyerekek, és a kifulladt kapcsolataik miatt. De ahogy kicsit is belegondoltak a saját szerepükbe a történtek alakulása miatt, rögtön a pohár után nyúltak, vagy megjelent a színen valamelyik haver aki még az illetőnél is lúzerebb.

Ha úgy tetszik Silver kap egy lehetőséget a sorstól, hogy másképp élje az életét, na és, hogy talán másképp gondoljon vissza azokra az évekre, amik szerinte pocsékba mentek.

A könyvtől eltérően szerintem a film nagyon jó lesz, valahogy azt hiszem ez a hangulat, na meg a karakterek, valahogy a filmvásznon fognak igazán kibontakozni.

Értékelés:
3,6 negatív cseresznye az 5-ből!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése