2015. február 12., csütörtök

Kemese Fanni: A Viharszívű Mya Mavis


Amikor sorozatot olvasok az általában úgy szokott történni, hogy véletlenül a kezembe akad egy könyv - persze naiv Csenga akkor még nem tudja, hogy sorozat. 
Aztán elolvasom, megszeretem ( vagy nem), ha megszeretem persze azonnal kell(ene) a folytatás.
Telik az idő, gyakran évek!!! mire sikerül egy-egy kiadónak megszülnie a sorozat következő részeit.
Jelen sorozat esetében az első részt 2012-ben olvastam:  A napszemű Pippa Ken  és "már" itt is van a második rész.
Az eltelt időnek köszönhetően annyi maradt meg bennem az első rész kapcsán, hogy egy lányról szólt aki egy fán lakott. Majd felbukkant egy fiú, és ezek után már ketten laktak a fán.

Nos a Pippa és Ruben lemászott a fáról (lombházikó) és elindultak, hogy ne legyenek annyira magányosak, meg minél többen vannak  annál jobb.
Ha az első részben túl kevés a szereplő, akkor most meg túl sokan lettek hirtelen, egy egész kolónia!

A sápadtak elől menekülők között aztán új szereplők csatlakoznak Pippához, nem véletlen a könyv címe sem.

Már az első rész kapcsán is említettem, hogy jó pár hasonló témát feldolgozó könyv és film köszönt vissza a lapokon. Mondjuk a szerző stílusa, és a történet gördülékenysége és izgalma miatt muszáj olvasni és olvasni. 

Mozgalmasabbnak éreztem ezt a részt. Az elején túl soknak éreztem ennyi szereplőt, kellett egy kis idő míg megszoktam, hogy ilyen sokan lettek.

Akik szeretik a hasonló műfajt ez a sorozat is tetszésre talál majd. (Éhezők viadala, Tiszták, Walking Dead)

Értékelés:
4 hősies cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése