2015. február 17., kedd

Helena Silence: Ezüsthíd



 "Az élet döntések sorozata.Jó vagy rossz döntések, ezeket lehetetlen előre megjósolni. Akkor sem, ha az embernek van egy aduász az ingujjában. De megtehetem, hogy a legjobbat hozom ki abból, ami megadatott."



Az Enigma második része.

Egyébként korábban az első részt el sem akartam olvasni, valamikor egy csere folytán került hozzám, és egy hétvégén belelapoztam. Aztán egészen addig nem tettem le, míg el nem olvastam.

Nehéz egy sorozat második vagy harmadik stb. részéről írni. Aki  nem olvasta lövése sincs miről katyvaszolok itt. Aki meg nem olvasta, de szeretné annak pedig nem szeretnék semmi fontosat elárulni.
Azt  kimerem jelenteni, hogy aki olvasta az első részt az  bátran keresse a folytatást!! Egyébként kicsit benéztem ezt a sorozatot, mert az első rész annyira egyben volt és le lett zárva, hogy én bizony nem vártam folytatást.

Kicsit meg is lepődtem, mert teljesen fura kezdést olvastam, hirtelen nem is tudtam hová tenni a dolgot.
Aztán persze ahogy halad a történet tisztul a kép is. 
Értékeltem, hogy a humor maradt! Kellett is, mert a szerző ezúttal komolyabbra veszi a figurát és jól megrázta a varázstollát.

Lena egy új életet kénytelen élni, miközben régi élete kísérti.

Más egy picit ez a rész, de nekem nagyon tetszett ez is, mintha az első rész lett volna Lena kamaszévei (és tényleg) itt pedig belecsöppen a felnőttek zord világába.
Erős kezdés, és végig töménytelen izgalom.



Úgy sejtem lesz még harmadik rész is. Ami ebben az esetben nem baj. Mert nagyon jól sikerült!! 

Értékelés:
5 hídon átkelő cseresznye az 5-ből!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése