2015. február 3., kedd

Tari Annamária, Horváth Gergely: Rád találni


Két szerző, egy pici könyv, sok jó gondolat.
Tari Annamária Pszichoanalitikus, pszichoterapeuta, Horváth Gergely újságíró.

2x33 gondolat a szerelem, párkapcsolat témakörében.  Szeretem a hasonló könyveket, egyetlen félelmem az általánosítás.
Szerencsére a kötet mellőzi ezt.
Mindenbe belekóstolunk, legyen az a szex, a félelem, vagy a bánat.


"A rapid randikat talán senki sem veszi komolyan, de jól szimbolizálja a kort, amelyben párt keresünk, és a módot, ami maga a kétségbeesettség."

Többek között a fenti mondatokért szerettem meg a könyvet! Jó volt olvasni, hogy egy-egy témáról nem csak én gondolkodom így. Számomra sokszor furcsa a világ. Ha párkeresésről, szerelemről van szó, akkor meg pláne.
Persze van ahol egyáltalán nem értettem egyet a szerzőkkel, viszont remekül elvitatkoztam velük.
Már rég túl vagyok a párkeresés bizonytalan időszakán, de azért még így is találtam érdekes, nekem szóló témát.

"Sok nő gondol úgy magára, mint örök vesztesre, aki csak nézheti mások könnyed lépteit a táncparketten, miközben ő nehéz bakancsban az ajtóban ácsorog."

Érdekes volt bepillantani egy férfi agyának, lelkének ablakán. Bizony olvastam meglepő dolgokat. Sokszor, sok témáról gondoljuk úgy, hogy a férfiakat egyáltalán nem érinti, vagy nem érdekli.
Nagy tévedés. Nekik is megvan a saját kis szorongani valójuk. 
Horváth Gergelytől a kedvencem a Félelem 1. rész.  A rá csodálkozás mellett, jót nevettem.

Érdemes mindig a kezünk ügyében tartani a könyvet. Emlékeztetőnek, bátorításként, támasznak a mindennapokban ha elakadnánk a saját kis érzelmi világunk buktatóin.

Értékelés:
4,9 érzelemdús cseresznye az 5-ből!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése