2016. december 10., szombat

Carrie Hope Fletcher: Túlvilági szerelem

Evie nyolcvankét éves. Halála után azonban huszonhét évesen abban a bérházban találja magát ahol életében a legboldogabb volt. A hetvenkettes számú lakásának ajtaján azonban nem jut be. Túl sok terhet cipel. Mielőtt a saját kis személyre szabott mennyországába kerül végig kell gondolnia mi az amit az életében elmulasztott, nem tett meg, vagy amit helyre akar hozni.
Ebben segít neki a bérház gondnoka, és az alagsori furcsa fal, amely mintha élne...

Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy ez egy szerelmi történet. Evie és Vincent története.

Evie bár gazdag családból származik mégis egyedül próbálja valóra váltani az álmát. Egy saját kis lakás, egy tűrhető fizetés azért, hogy rajzolhasson, és egy szabadon választott szerelem. Ezeket kívánta magának a fiatal lány, ám anyja minden és mindenki felett uralkodni akar. Evie pedig választás elé kerül...

A misztikus részt simán elhittem, a szerző remek koncepciót talált ki. A történet vagyis inkább maga a szereplő Evie viszont nekem kicsit unszimpatikus volt. Nem is igazán  a figurával volt bajom, hanem inkább a döntéseivel. Ha kicsit jobban a sarkára áll, ha nem csak fehér vagy fekete alapon látja a dolgokat sokkal kevesebb szenvedést kellett volna elviselnie.
Igazi romantikus történet és nekem picit a romantikából is sok volt. A galamb testén küldött üzenetek már a hihetetlen kategóriát súrolta. Talán én vagyok túl földhözragadt.

A könyv borítója csodaszép, a kép nem is tudja teljesen átadni.

Értékelés:
3 szerelmes cseresznye az 5-ből!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése