2012. január 20., péntek

Sam Rewell:Rejtett világ


Ha nem olvastam volna a könyvről,illetve a szerzőről futólag akkor is rájöttem volna,hogy a név mögött magyar szerző rejlik.Mondjuk persze ez az álnév jobban hangzik mint a Tóth Juli,(elnézést minden Tóth Julitól),de én csak azért is hagytam volna a valódi nevem,hagy lássák milyen jókat tudnak a magyarok is írni!!

Szóval Rosie,autóbaleset következtében kómába esik 6hónapra.Ez alatt azt álmodja,hogy kiképzik,különleges ügynöknek akik főleg a környezetvédelemmel foglalkoznak,de a végén már a fegyverkereskedőkkel is ők vesződnek.Rosie a kiképzés alatt a rejtett világban "él",ugyanolyan órákon vesz részt mint az iskolában,megtanul érzékfelvevő lenni,belesni mások gondolataiba-tisztára mentalista lesz.Aztán mikor felébred,illetve vége lesz a kiképzésnek,Rosie igencsak csalódott mert minden arra utal,hogy csak álmodott....aztán egy nap a munkahelyén rájön,hogy az általuk forgalmazott kekszek nemcsak,hogy hizlalnak de mérgezőek is-(nagyon aktuális a dolog ,sajnos)-kiderül,hogy Rosie miközben felgöngyölíti az ügyet ,egyben le is vizsgázik! Immáron teljes értékű ügynök,ami egyben azzal is jár,hogy a nap minden percében csak a titkos társaságnak élhet.....

Nincs unalams rész a könyvben,peregnek az események rendesen,Rosie minden feladathoz nagy vehemenciával áll neki,a főnökeik a fejüket fogják,de persze minden ügyet így vagy úgy de megoldanak.Nagyon tetszett ez a fajta tudás amit Rosie birtokol,például,hogy ráálljon valakire és egész nap abban a személyben él aki által megoldhatja az ügyet. Persze mostanában rengeteg az ilyen filmsorozat,de így olvasva nekem jobban tetszik.

Rosie magyar de egy családi ügy miatt, a rokonaival külföldre szökik-ez a szál is bonyolítja a történetet,és a végén kiderül,hogy a társaságnak is köze van Rosie családjához.

A szerző humora is nagyon jó,tele van a könyv jobbnál jobb szófordulatokkal .Tulajdonképpen modern kori Xena Rosie,kicsit jobban felöltözve:-)

Persze elkerülhetetlen a szerelem,de ez sincs túl nyálazva,és a történet vége is igencsak meglepett.

Egyébként sok jó véleményt olvastam a könyvről,most csatlakoztam én is:-)

Értékelés:
4 cseresznye az 5-ből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése