2012. január 11., szerda

Dr.Csermely Gyula:Ha 1 nő gyereket akar


A könyv láttán az jutott az eszembe,hogy ez egy komoly szülész-nőgyógyász tanácsait tartalmazó könyvecske,minden praktikával és lehetőség felvázolásával ,és ha egy pár elhatározza,hogy jöhet a baba,csak felütik ezt a könyvet és pár percen belül megtalálják a megoldást...nagyot tévedtem! Ez a könyv egy személyes hangvételű,humorral fűszerezett orvosregény.
Dr.Csermely Gyula éppúgy nyíltan ír a családjáról,feleségéről,gyermekeikről mint a magyar egészségügyről az elavult vizsgálatokról,építkezésről!! és minden az életét érintő apróságról.Könnyed ,laza ugyanakkor kellően komoly szálat fenntartja a kórházaknak,kollégáknak, az egészségügynek.
Mivel már szültem sok helyzet ismerős volt,ugyanakkor tátott szájjal olvastam jó pár vizsgálatról ami nekem kimaradt,holott egy normál lefolyású terhességnél-vagyis nálam is-meg kellett volna ,hogy történjen...ezeken a mai napig hüledezem,és biztosan nem az emlékezetem hagyott cserben,hanem az egészségügy..

Különösen ajánlom minden aggodalmaskodóbb kismamának,remek nyugtatóként szolgálhatnak a babavárás hónapjai alatt a doktor úr derűs,nyugodt szavai.

Értékelés:
4 cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése