2012. január 2., hétfő

Suzanne Collins:Az éhezők viadala


"A mi világunkban a zene valahol a hajszalag és a szivárvány között helyezkedik el hasznavehetőség tekintetében.A szivárvány legalább az időjárásról elárul ezt-azt."

Rég olvastam már ennyire izgalmas könyvet!! Nem is nagyon szeretem a sci-fi típusú könyveket ,ez mégis megfogott és azt hiszem végig fogok száguldani mind a három részen.
Tizenkettes körzet.Panem.Egy viadal amire Katness húgát sorsolták ki,ám a lány önként helyet cserél a húgával...Peeta aki olyan kedves és nagyon bátor..és Gale aki szintén olyan kedves és még bátrabb,na de a csaták szünetében melyikük csókja édesebb??? (én sem tudtam volna választani...)

Collins mesterien keveri a kártyákat hol a kaszás képe villan fel,hol egy joker lap,felsóhajtunk aztán újra ökölbe szorítjuk a kezünket.
Mi is bátornak és megállíthatatlannak hisszük magunkat,aztán együtt rettegünk a szereplőkkel,nyilazzuk le az ellenséget,lázadunk a rendszer ellen és álmodozunk egy szebb jövőről.

Nagyon remélem,hogy a márciusban mozikba kerülő film méltó lesz a könyvre!! Nagyon kíváncsi leszek rá.

Még egyszer köszönöm f_andinak,hogy megajándékozott vele,az már az én marharépa titulusom,hogy eddig hagytam aludni a polcon:P

Értékelés:
5 Fecsegőposzátás cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése