2012. január 23., hétfő

Suzanne Collins:A Kiválasztott

Cselekményleírást tartalmaz!!!!


"A tűz már lobog,és ha mi elégünk ti is velünk pusztultok!"


Sajnos nem tudok úgy írni a befejező részről,hogy ne árulnék el róla ezt-azt.
Szóval kissé csalódtam!!Csalódtam mert Katniss a vagány ,bátor csaj aki állandóan a saját feje után ment, egy tutyimutyi kamaszlány lett aki képtelen döntéseket hozni és hülyeségeken rágódik.Ráadásul pont azt a két embert hanyagolja el akik végig a lábai előtt hevertek...mit ne mondjak Peeta és Gale is kihúzták nálam a gyufát,igaz Peeta nem tehetett róla ,hogy Collins egy szappanoperából vett klisével egycsapásra kiiktatta őt a fele sztoriból:S
Gale pedig olyan bugyuta lett mint egy hősszerelemes!!!
Primmel történtek sem voltak épen értelmesek!!!!

Maga a cselekmény, a sodró lendület fenntartotta az érdeklődésem,újfent kifárasztottam magam egy maratoni olvasással,mert tény,hogy akármennyire is elszúrta Collins a befejezést azért a sztori lélegzetelállító tempója a régi.

Hogy mit is kellett volna másként csinálni?? Hát szerintem Katniss végre dönthetett volna és szerintem az olvasók 90%-a Peeta mellett voksolt volna Katniss helyében.
Katniss családja végre együtt maradhatott volna,és Gale végre észrevehette
volna,hogy van élet Katniss után is...szóval valami ilyesmi.

Mindent összevetve nagyon jó kis világba csöppenhettem bele,és az egyik kedvenc trilógiám lett.

Értékelés:
4 cseresznye az 5-ből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése