2012. július 2., hétfő

Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna

                                  A könyv beharangozása és a borító nagyon felcsigázott,a fülszöveg is hátborzongatóan izgalmas volt,úgyhogy alig vártam,hogy Anna végre megjelenjen.
Tulajdonképpen nem csalódtam,sőt! A könyv felénél kis szünetet is kellett tartanom,nem az én nyúl természetemnek íródtak a véresebb részek...a szerző remekül kitalálta a sztorit a tálalással sem volt gond,egy percnyi unalom sincs,viszont sajnálatos,hogy semmi frappánsat nem tudnak kitalálni,hogy ne kelljen iskolába járni a főszereplőknek!! Magántanuló vagy ilyesmi...vagy csak egyszerűen ne járjon és kész!
Sok mindent el tudok még képzelni Cas és Anna párosáról,úgyhogy nem bánom,hogy ezúttal is egy sorozatba kezdtem bele.Viszont az a momentum amikor Cas mint ember és Anna mint szellem csókolóztak,az már az én fantáziámon  kifogott...
Blake nagyon élethű leírásokkal szemlélteti a démonokat,szellemeket és a véres jeleneteket -szerintem igencsak elkelt volna a borítóra egy 15-16-os karika!!

A lényeg,hogy Cas apja nyomdokaiba lépve,halott emberek szellemeit segíti végleg a másvilágra,így azok végre nem ijesztgetik tovább a jó népet,illetve nem rosszalkodhatnak,mert bizony az erőszakos halált halt emberek sokszor maguk is gyilkosok lesznek a haláluk után....
Thunder Bay előtt egész nyugodt élete volt Cashnak és anyukájának,ám a kisvárosban egy évtizedekkel korábban meggyilkolt lány igencsak vérszomjas szelleme tombol.
A sztori szerencsére nem nélkülözi a humort sem,így a nagy rettegések közben azért nevethetünk is.Azt kell,hogy mondjam,hogy minden szereplő remekül ki lett dolgozva ,bírtam,hogy az elejétől kezdve kialakult,hogy ki kicsoda,egy percre sem kevertem a nagyon is egyforma középiskolásokat:-)
A mostanában divatos műfaj egyik remekét olvashatja az,akinek a bőséges választékban erre a könyvre esik a választása.

A borító zseniális lett!! 


Értékelés:
4 cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése