2015. december 9., szerda

Hull a hó, na meg Dash és Lily karácsonya


Bevallom velem talán utoljára gyerekként fordult elő, hogy karácsony előtt/alatt kifejezetten olyan könyvet kerestem vagy olvastam volna ami szorosan kapcsolódik az ünnephez.
Idén viszont több olyan könyvet is beszereztem ami adott esetben hangulatba hoz, vagy éppen a karácsonyfa alatt majd jó lesz olvasgatni.

A Hull a hó-ra azért esett a választásom mert azt ígéri fergeteges humorával dőlni fogunk a nevetéstől-remélhetőleg csak mi és a karácsonyfa nem. Na meg az a hógömb nagyon ott van.
Sokaknak a karácsnyi történetek egyenlőek a szirupos, ömlengő szerelmes tirádákkal. Nekem nem, így talán észre sem vettem volna ezt a könyvet ha esetleg a -Csókolj meg fagyöngy alatt- címmel jelenik meg.

Na és itt jön az ellentmondás, hiszen a Dash és Lily Kihívások könyve ugye nem egy ijesztgetős thrillerre hajaz. Ebben az esetben a(z) (egyik) szerzőnek-David Levithan- volt döntő szerepe a választásomban.
Hogy mikor, és milyen sorrendben kerülnek sorra még nem tudom.

                                       





De a kíváncsiság kedvéért szétnéztem, hogy vajon mekkora a kínálat a karácsonyi témájú könyvek tekintetében, és arra jutottam, hogy idén több kiadó is úgy gondolta meglovagolja az ünnepi hangulatot egy-egy a témába vágó kötettel.

Pár könyvcím a teljesség igénye nélkül: Fejős Éva Karácsony New Yorkban, Debbie Macomber: Angyali segítség (jó ez szilveszteri történet)  Sarah Morgan: Hóvarázs.

2 megjegyzés:

  1. A Dash és Lily nagyon jóóó! :) Vicces, kedves és egyáltalán nem szirupos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó:-) Úgy döntöttem el is kezdem olvasni, olyan kis hangulatos a borítója is, na meg most valahogy komolyabb, és hosszabb könyvhöz nincs türelmem sem időm.

      Törlés