2015. december 20., vasárnap

Tévedések és Nagy szerelmek

Rendhagyó módon összegzem az idei olvasásaim, valamit elárulom miket hagytam félbe. És persze az is elárulom, hogy melyik könyv érdemelte ki az Év Könyve díjat.

Kicsit hihetetlen, de az idei év nagy szerelembe esése januárban történt!!! Szóval január óta a dobogó legfelső fokáról senki sem tudta letaszítani, egész évben kísértett (jó értelemben) és gyakran eszembe jut azóta is.
A híres kötet pedig A Folyó dala!!!! az első könyves szerző zseniális regénye felejthetetlen élmény volt. A recenzió megjelent a Könyvjelző magazin februári számában is-nagy örömömre :-)

A legnagyobb meglepetés-vagyis a könyv ami felé egy szemernyi elvárásom sem volt- a Campari reggelire. Olyan édes, bájos és hangulatos kis történet, hogy sajnáltam mikor a végére értem. Annyira egyedi és üde, hogy csak ajánlani tudom. Viszont azt nagyon sajnálom, a hogy a könyv címe és a borítója köszönő viszonyban sincs a történettel.
Szívem csücske lett Vasárnapi levelek a könyv hatására beszereztem még két könyvet az íróról. Az olvasás közben ejtett könnycseppeket nem számoltam.


Van egy évek óta halogatott tartozásom is magam felé, ez a könyv pedig a Csipkeolvasó.
Korábban megvolt, aztán elajándékoztam, így újra be kellett szereznem. Miután megvettem kb. a feléig el is jutottam, aztán az olvasandó kupac legaljára került. Pedig remek könyv, talán egy nyugisabb időszakban fogom valóban kiélvezni a történetet. Ezért úgy határoztam előröl fogom kezdeni. Ismétlés a tudás anyja és a többi.

Jöjjenek azok a könyvek amikkel kudarcot vallottam:

Nagyon vártam, nagyon előrendeltem, és nagyon pofára estem a Tear Királynője-vel. Ráadásul sorozat így duplán csalódott vagyok a kiadott pénz miatt.
Aztán volt még Jodi Picoult: Csodalány könyve, amiért szintén remegtem, de aztán alig bírtam végig olvasni annyira nem volt Jodis ez a könyv.
Ó, és akkor jöjjön a blog legolvasottabb bejegyzésében szereplő könyvecske a Lány a vonaton ami olvasása után szintén vertem a fejem a falba, mert Én ugyan nem éreztem azt a levegő után kapkodós élményt amit a könyv elolvasása estén ígértek.
Sokak kedvence lett a Neked adom a napot - a feléig bírtam elolvasni, úgy éreztem körbe-körbe járjuk ugyanazt a témát, hogy Noah mennyire szerelmes, és Jude mennyire szobrot akar készíteni. Számomra a különcségeik is túlzóak voltak, erőltettetnek éreztem a sok hókuszpókuszt körülöttük.

Sosem volt erősségem a matek, így nem fárasztanék senkit sem számokkal, hogy mennyi bejegyzés született, sőt még a blogszülinap pontos dátumának sem néztem még utána(már csak azért sem mert ez a második bloglakásom,az elsőből költöznöm kellett).
Azt viszont mindig meglesem, hogy a világ mely tájairól tévednek ide, nos a statisztikai adatok szerint a közönségem a honfitársaim mellett még: Japán, Egyesült Királyság, Írország, Hollandia, Portugália, Németország, Ausztria. Ugye milyen izgi??
(Bár sokak szerint ezekre az adatokra nem kellene mérget venni, de Én elhiszem és kész!)

Ja! és év közben kaptam még leveleket is, ezúton is köszönöm azoknak akik vették a fáradtságot, megnézték a blog e-mail címét, és írtak!
Az Év levele:(A szerző engedélyével!)

Szia Csenga!

Már régóta, évek óta a blogod követője vagyok. Imádok olvasni, és az ízlésvilágunk nagyon hasonló, vagyis vannak egyező pontok. Ezért a könyvajánlásaid segítségével választok "csemegéket" a könyvtárból. Ezúton szeretném megköszönni Neked így ismeretlenül a jobbnál jobb olvasnivalókat. Kívánok jó egészséget és sok 5 pontos regényt!
Üdvözlettel:Dongi


(Bár még pár nap  eltelik az év végéig, azt hiszem  óriási változások már nem lesznek a listámban.
Ha esetleg december 31-én valami nagyszerűt és fenomenális könyvet olvasnék, legfeljebb bővül az Év Könyve lista.)

2 megjegyzés:

  1. Neked adom a napot, már felírtam a listámra, akkor az kérdőjel lesz :-)
    Teljesen egyetértek a levélíróval, én is azért böngészem nálad az újdonságokat, hogy könnyebb legyen választanom. A könyvtárnak csak az a hátránya, hogy sokat kell várni egy egy könyvre, nekem már hosszú listám van és mindig bővül :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipike - azért tegyél egy próbát a Neked adom napot könyvvel, lehet Neked tetszeni fog:-)

      Könyvtár-Na igen, mint mindennek a könyvtárazásnak is vannak előnyei és hátrányai.
      De jó tudni, hogy mennyien hódolnak még ennek a remek időtöltésnek :-)

      Törlés