2015. december 28., hétfő

Az év utolsó olvasmányai 1.

John Green, Mauren Johnson, Laurel Myracle: Hull a hó

A karácsony, John Green neve, valamint a hógömbös borító tehet arról, hogy ez volt az egyik könyv amit a karácsonyi napok alatt olvastam. Nem bántam meg, hogy megvettem, valóban nagyon kedves, bájos kis három történetet olvastam, igaz kissé meglepődtem, hogy ifjúsági regény. (kicsit felnőttesebbet vártam.)

Mauren Johnson  fejezetével indul a könyv, Ő az Ünnepi  Expressz -el kezdte -számomra ez volt a legviccesebb és legaranyosabb a három történet közül.
Egy lány -Jubilee-szüleit várja haza, közben barátjához készül, hogy együtt karácsonyozzanak. Ám a Flobie Télapófalu projekt, amely szülei nagy szenvedélye, felborítja a család terveit, és így kerül Jubilee egy vonatra amely aztán hóviharba kerül...

Majd bekapcsolódik John Green a Pomponisztikus karácsonyi csoda-val. Bővül a társaság, illetve leszállunk a vonatról, és betérünk a Waffle House épületébe.
 (Ebben a részben kicsi idő kellett, mire kiderült számomra, hogy ki a fiú és ki a lány.)

Lauren Myracle zárja a sort a Malacok védőszentje résszel. Három barátnő, egy malac, és egy összetört szív. Ez rész már nagyon csajos volt, ráadásul betértünk egy Starbucks kávézóba. (Mostanában népszerű hely lett a könyvekben.)

Igazi meglepetés volt számomra, hogy a három történet szorosan kapcsolódott egymáshoz, és minden szereplő egy helyen fut össze a befejező részben. Akárcsak az Igazából szerelem c. filmben itt is kiderül, hogy mindenki ismer mindenkit.
Igazából megkaptam amit vártam, hiszen humoros is volt és izgalmas is a maga módján, szerethető szereplőkkel, sok hóval és ünnepi hangulattal.

Értékelés:
4,9 karácsonyfadísz az 5-ből!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése