2020. augusztus 8., szombat

B. A. Paris: A dilemma

Valahogy, valamiért jók voltak a megérzéseim a könyvvel kapcsolatban. Igaz, korábban már olvastam a szerzőtől Zárt ajtók mögött   így nem volt egészen zsákbamacska egy újabb kötet.
Ezúttal sem csalódtam, egy igazán kivételes, csavaros és izgalmas történettel lepett meg.

Adva van egy négytagú család, akik látszólag tökéletes harmóniában élnek. Livia az anya negyvenedik pazar szülinapi partijára készülnek,  amit kis túlzással a nő évtizedek óta tervez.
Minden klappol, csodás időre ébredtek, a szervezés is flottul halad, ám Liviának szánt meglepetésbe hiba csúszik és rémálommá válik a várva várt nap.
Az, hogy a szereplőknek más más időpontban jut tudomásukra az a bizonyos dolog még feszültebbé, izgalmasabbá tette a történetet.
És ha ez nem elég a tökéletesnek hitt szereplők szinte mindegyike titkol valamit, őrizni a látszatot önmaguk, és a család előtt.

A történet elején szájhúzogatás közepette volt pár tippem a fő fő fő titokra de mellé lőttem, és onnantól már csak hagytam magam sodorni az eseményekkel.

Összetett "családregény", ahol a múlt éppúgy hat a szereplőkre, mint az aktuális helyzetük. A családi dinamika bonyolultsága remekül lett ábrázolva.

Most újra kedvet kaptam a szerző könyveihez, és a hasonló finom thrillerekhez.

Értékelés:
4 álruhás cseresznye az 5-ből!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése