2012. május 2., szerda

Szerdán habcsók

A sok könyv mellett nagyon szeretem az újságokat is olvasni,böngészni. A kedvenc újságom,amit már gyerekkoromban is lapozgattam az a Nők Lapja volt,és ez a lap valahogy mindig felbukkant .... van mikor megvettem,van mikor előfizettem és volt olyan időszak is mikor nem érdekelt...de aztán a kedvenc szerzők miatt ,mint mondjuk V.Kulcsár Ildikó vagy Papp Diána mindig visszavágytam az újsághoz.
V.Kulcsár Ildikó könyveit is nagyon szeretem,és mostanában sok molynál igen csak kedvelt Schaffer Erzsébet is.
Mivel Ők mind -mind Nők Lapja  újságírók így én előszeretettel veszem a lapot is ,és ha van a könyveiket is.
És legnagyobb örömömre Papp Diána is írt egy könyvet ami május 7-én fog megjelenni. A szerzőt többek között azt is kedvelem mert kicsit olyan mint én,mindenen tud nevetni,minden fránya helyzetben meg tudja találni az okot a nevetésre,és a cikkei is ilyenek.

Kíváncsian várom,hogy milyen lesz a könyv ami természetesen rólunk, nőkről szól.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése