2016. március 8., kedd

Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem


 "Ha a szerelem olyan, mint a megszállottság, a leveleim olyanok, mint az ördögűzés."


A szerző korábbi sorozatának a A nyár amikor megszépültem  volt az oka, hogy az új sorozata is érdekelt.
Bár a fent említett trilógiából még egy rész olvasatlan, azért én bizalmat szavaztam Jennynek és beszereztem  az új sorozatának első részét.
Kezdem azzal, hogy sokkal jobbat kaptam mint amit vártam, tekintve a könyv borítóját-elég lett volna a lányszoba, a lányka minek- és a könyv címe is fura, úgy hat mintha egy ötvenes nő visszaemlékezéseire utalna.

Nos nagyon gyorsan haladtam, hála  Lara Jean és családja sodró erejének. Nincs a könyvben felesleges kör, meg nyafogás mégis mindent megkapunk amit egy YA romantikus regény csak rejthet.
 Han olyan jól keverte a lapokat, hogy a klisék is újnak hatnak, legyen az szerelmi háromszög, alibi barátnő, vagy éppen a tesóm fiúját csókolgatom.

"Én állandóan azon merengek: mi lenne, ha - olyan utakat képzelek el, amiken még nem járt senki."

Tetszett, hogy a Song lányok tudják mi az a mosogatás, és még főzni is tudnak! A testvéri szeretet és rivalizálás is nagyon reálisan lett ábrázolva, akinek van nővére illetve húga , szerintem bólogató kiskutya lesz olvasás közben.
A fiúkat igazságosan elosztani nagyon nehéz, fogalmam sincs, hogy ki kivel marad a következő részekben, még az is lehet, hogy Jenny előránt a farzsebéből egy harmadik srácot is.

Azt viszont rögtön kitaláltam, hogy kinek köszönhetjük a szerelmes levelek leleplezését, de egyáltalán nem voltam miatta mérges, mert jól szórakoztam olvasás közben, és picit újra tizenéves lehettem.


Értékelés:
5 szerelmes cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése