2016. március 12., szombat

Jenny Han: Örökké nyár lesz

                                                                       Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz!!


Jenny Han mérgezésem van. Na jó nem, de azért két Han könyv után azért simán észre lehet venni a könyvei hibáit, na meg az ismétléseket.
Minő véletlen, hogy eme trilógiában egy fiú testvérpár a főszereplő, akik ugyanazért a lányért versengenek. A fiúk anyukája hiányzik a képből-még ha nem is rögtön az első résztől. És akkor  A fiúknak, akiket valaha szerettem   miről is szólna mint egy lány!! testvérpárról akik szintén rivalizálnak egymással, és miért másért mint ugyanazért a fiúért?? És persze nekik sincs anyukájuk. És sejtem, hogy itt is lesz majd párcsere meg örök harag, hogy aztán mindenki elsétáljon a naplementébe.

Na de térjünk vissza erre a könyvre, ami lezárja a nagy dilemmát, hogy Jeremiah vagy Conrad?

Conrad elvonul, hogy orvosnak tanuljon miután csúnyán ellökte magától Bellyt, aki ki mással jöhetne össze mint a mindig kedves Jeremiah öcsémmel, aki helyes és édi, és tenyerén hordozza a lányt. persze azért Bellynek néha eszébe jut a macsó bátyó, aki erős meg határozott, és szívdöglesztő a mosolya.
Aztán persze egy pillanat alatt véget ért az idill, mikor egy véletlen folytán kiderül, hogy alamuszi nyuszi-Jeremiah-is nagyot ugrott egyszer...
Örök harag, sírás-rívás, aztán a könnyes kibékülés, lánykérés és készülődés az esküvőre -aminek az ifjú páron kívül senki sem örül.
A második részben Jeremiah szólalt meg, most, hogy igazságos legyen Conrad kapott pár fejezetet, mondjuk én ettől nem lettem okosabb.
Az idő halad, az esküvő egyre közeledik, és eljő az az idő is mikor itt is izgalmak kerekednek.

Nem értettem ezt a részt, illetve nem értettem Belly-t, aki állítólag imádja Jeremiah-t, de azért a bátyót kicsit mindig jobban. Ennek ellenére biztos benne, hogy kit teremtett neki az ég és a többi.
Belly anyukáját sem értettem, aki tudta a frankót mégis hallgatott, vagyis inkább duzzogott, és bojkottálta az esküvőt.
És persze az egyetlen indok az esküvő ellen amit fel tudtak, hozni, hogy a fiatal pár még csak tizennyolc, illetve tizenkilenc évesek.(Na és??)


A szerző a nagy kapkodásban azért elkövetett egy-két bakit, például a kollégiumban egyszer csak ott termett egy franciaágy! az esküvő napján pedig Belly szempillantás alatt magára öltötte a ruháját, noha egy perccel előtte még köntösben üldögélt.
Nekem úgy tűnt,hogy az utolsó pillanatig gőze sem volt a befejezésről, ahogy esik úgy puffan elvét követve született meg a cseppet sem klasszis végeredmény.
Sajnálom ezt a sorozatot, mert emlékszem az első részt nagyon kedveltem, és még a második részben is találtam jó dolgokat, -bár már akkor felhúztam magam a szerelmi háromszög klisén, de ez a befejező rész csúnyán lehúzta az egész trilógiát.

A nyár-trilógia két másik része:

A nyár amikor megszépültem

Nincs nyár nélküled

Értékelés: 3 örökre szóló cseresznye az 5-ből!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése