2012. szeptember 14., péntek

Laini Taylor: Füst és Csont leánya

    Régebben már említettem,hogy a fantasy könyvek esetében próba-szerencse alapon olvasok,vagyis fogalmam sincs ,hogy amit kiválasztottam tetszeni fog-e vagy sem...nem tudom,hogy ezen könyvben mi fogott meg,miért lett rögtön kedvenc,miért száguldottam át a sorokon,egyszerűen már az első oldaltól kezdve tudtam,hogy ez az én könyvem lesz! Tény,hogy ez a műfaj nagyon ingoványos terület,valamit nagyon kell tudni ahhoz,hogy az olvasó elhiggye amit olvas! Én itt elhittem,hogy a kimérák és a szeráfok(angyalok) ősi ellenségek,évezredek óta folyik a kiegyenlítetlen háború.
Ne riasszon el senkit,hogy főszereplőnk Karou iskolás,nagy szerencsénkre nem gimis,egy művészeti iskolába jár,másik nagy szerencse,hogy ez a momentum eltűnik majd ahogy felpörögnek az események.
Karou Prágában él,nem magányosan ,de egyedül..ám ha Kénkő,aki felnevelte hívja,Karou megy és teljesíti a küldetést.(Jut eszembe,úgy szeretnék egy Kishmist!!!:-)
Persze ahogy lenni szokott,az "átlagos" napok véget érnek ,amikor különös ajtókon, fekete tenyérlenyomatok jelennek meg szeret a világban ....
A szerelmi szál adva van,ettől senki sem fog hátast dobni,de maga a világ amit a különc rózsaszín hajú szerző alkotott,na meg egy kis csavar a történetben elég volt,hogy nagyon vártam a folytatást!!!
A könyv borító csak az olvasás végén válik érthetővé akárcsak a könyv címe.

Értékelés:
5 cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése