2019. július 23., kedd

Én meg zsákbamacska

Soha nem vásároltam még ilyen akció keretében amit az Alexandra kiadó hirdetett.
Történt ugyanis, hogy vasárnap mi mást csinálhatna egy könyv moly, mint könyveket olvas, könyveket vesz, könyvekről olvas.
Aztán megtörtént, hogy megláttam ezt az akciót- 10 darab könyvet adtak 4999forintért- ez még a hülyének is megéri, hát még nekem!!! gondoltam és a legszimpatikusabb (legdrágább áron feltüntetett csoda dobozt kosaramba dobtam) -  Gyerekem sem akart kimaradni a jóból, így a számozás szerinti 4-es és 5-ös dobozra lecsaptunk.
Nem kellett sokat várni és megérkeztek a könyvecskék egy bazinagy dobozban.

Sajnos nekem csalódás volt a doboz. Oké, hogy zsákba macska, de picit mást vártam. Igaz, hogy műfaj nem volt feltüntetve a dobozoknál, de egy felnőtt dobozba nem értem, hogy kerül kislányoknak való színező... (Mit rakhattak a gyerek dobozba?? Krimit?)
Igazából az aprósütemémyes kötetnek sem örültem...sem a borról!!!!!!! szóló pici izének, ami a jelek szerint bölcsességeteket rejt a piáról...
Három darab könyv volt amit el fogok olvasni, elég rossz arány szerintem.
Gyerekem doboza  sem volt éppen remek, többek között egy 2004-es !!! kiadású antikvár könyv is volt benne, ami antikváriumokban 300ft...ebből kettő is volt sajnos.

Lássuk a listát:

- Milly Jhonson: Téli láng ( Ez nekem már túl romcsi, nem én vagyok a cél közönség.)
- Laurent Seksik: Einstein elfeledett fia (ezt el fogom olvasni)
- Joyce Maynard: Lány a hegyen (olvastam, és naggggyoon jó volt)
- Kathryn Hughes: A titok (El fogom olvasni.)
- Agota Kristof: Tegnap/ A szörny ( ???? kategória)
- Szőnyei Tamás: Titkos írás 1-2 ( ???? szívattok?? kategória)
- Tony Parsons: Reptér (el fogom olvasni)
- Aprósüteméyek  (Neem és nem, köszi , nem kérek süteményt.)
- Felnőtt színező vizívilág ( Nem az én relaxációs izém, baromira felidegesít, ha kimegyek a vonalból)
-  Helen Exley: A borról ( Mi van????? kategória )

4 megjegyzés:

  1. Szia! Sose rendelnék zsákbamacskát, sajnálom, hogy nem jártál jól :S
    Melyik hármat tervezed elolvasni?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Most már én sem :D

    Reptér, A titok, és Einstein akikre kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Hű, az ilyen azért nagy rizikó, de igazából "kicsit" furcsa, hogy ezekkel intézték el...

    A múltkor én a Partvonal kétkönyves meglepi dobozát vettem meg, de abban legalább két olyan könyv volt, ami érdekesnek tűnik, plusz nyalóka, rágó, ceruza, radír, amivel a fiam jól járt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik nem fértek a raktárban a régi könyvektől és így kiszórták:S
      Engem az bosszantott, hogy sehol nem tüntették fel, hogy ennyire vegyes lesz a doboz - színező, szakácskönyv, meg egyéb kategória.
      Most nem vagyok benne biztos, de azt hiszem egyetlen Európa kiadós könyv sem volt a csomagban- holott ezt ígérték..

      Ó, én imádom ezeket a plusz kis hülyeségeket:-)) Sajna ebben egy árva nyalóka sem volt.

      Törlés