2012. október 26., péntek

Nevada Barr:Ördögkatlan


A szerző előző magyarul megjelent könyve a 13 1/2 nekem nagyon tetszett,hihetetlenül izgalmas és fordulatos könyv,ezért is gondoltam,hogy Anna Pigeon történetével újabb izgalmakban lesz részem.


Sajnos nálunk még nem olvasható az a  tizenhat részes sorozat ,amit Annáról a egy Nemzeti park rangeréről szól,de e helyett illetve bevezetőnek -a sorozat előzményének- részét olvashatjuk,hogy aztán már tiszta képpel,fejjel száguldozzunk Annával.

A fülszöveg pont a legizgalmasabb részt villantja fel a történetből,így húzva el mézes madzagot az olvasók előtt.
Glen Canyon sivatag-Anna egy gödör mélyén..de hogy kerül oda,és a legjobb:hogyan jut ki onnan?

Bevallom őszintén azt hittem csak ez a menekülés,túlélés lesz a könyv fő szála de sok egyéb más eszmefuttatás is belekerült a történetbe ami engem egyrészt kizökkentett,másrészt annyira lelassította a történetet,hogy néhol már unatkoztam,és nagyon vártam,hogy történjen valami.

Én azt hiszen nem kellett volna engedni a rajongói nyomásnak,és nem kellett volna a sorozathoz  megírni ezt az előzményt,a sorozat sikerére gondolván ezt a részt a szerző már nem tudta eléggé jól megírni,úgy formálni,hogy kellő kíváncsiságot hagyjon az olvasónak,hogy idejét áldozza a majdani tizenhat további részre.

Anna ettől eltekintve egy pozitív és igen szimpatikus,vagány talpraesett főszereplő,akinek kalandjait majdan szintén a kiadó jóvoltából tovább olvashatjuk.
Ami pedig a foglalkozását illeti ,igen eredeti ötlet volt egy női rangert megalkotni.

A borító nagyon jó,maga a kötet is klassz,kicsi ,kézreálló,táskába való-egyszóval nyugodtan vihetjük bárhová,engedelmesen simul kézbe ,táskába,szatyorba:-)


Értékelés:
3 cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése