2012. november 10., szombat

Pizza- A legjobb receptek



Minden nőnél eljön az idő,mikor az életébe belépnek a szakácskönyvek,kinek már gyerekkorban-mint nálam,első szakácskönyvem a Gyerekek főzőkanállal volt,imádtam ,mert már tizenkét-tizenhárom évesen őstehetségnek éreztem magam-kinek később felnőttkorban,az első albérlet,vagy éppen a családalapítás hajnalán.De nő nem létezhet szakácskönyvek nélkül!

Aztán az évek alatt kaptam innen-onnan szakácskönyveket,de rájöttem,hogy én azokat a könyveket favorizálom amik egy-egy ételre,ételcsoportra fókuszálnak.Így van már csak muffinos,csak csirkehúsos szakácskönyvem.
Régebben volt egy remek pizza receptem de elkallódott és azóta is hiába próbálok egy nekem tetsző receptet találni,nem leltem rá az igazira.
És ekkor szembe jött velem ez a könyv, illetve egy pizzás doboz,ami egy egy tökéletes 30 receptes csak pizzákkal foglalkozó szakácskönyvet rejt.Itt jegyzem meg,hogy karácsonyra konyhatündér ismerőseinknek szerintem eszményi ajándék lehet.

Meglepődtem,hogy milyen egyszerűek a tészta receptek,és a 30 recept között mindenki talál magának valót a klasszikus Margarita mellett van darált húsos,halas ,Török ,Szicíliai és az egészséges étrend hívei pedig a rozsos pizzával próbálkozhatnak.A képek egyszerűen  lelépnek a könyv lapjairól!Gyönyörűségesek!

Én, két-három átlapozás után a fokhagymás mellett döntöttem! A pár alapvető hozzávalóból-liszt,tojás,olíva olaj,mozzarella sajt,fokhagyma,kakukkfű,só,bors olyan mennyei kis vékony tésztájú pizzácska sikeredett,hogy csuda!!! Nem is hittem volna,hogy "csak" ennyi kell hozzá,még élesztőt sem kellett bevetnem a tészta készítésekor!
Minden ízt külön-külön lehetett érezni a kis lepénykén,könnyű vacsorának szerintem ideális.

Értékelés:
5pizza az 5-ből!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése