2013. január 28., hétfő

A Bűvös határ



Mikor elkezdtem blogot írni ,valóban magamnak szántam,olyan mint egy olvasónapló,ha szita is az agyam,itt évekre visszamenőleg megnézhetem ,mikor,mit olvastam,mi volt róla a véleményem-előfordult,hogy egy -egy könyv az emlékezetem szerint baromi jó volt,aztán visszaolvasva róla a véleményem igencsak elcsodálkoztam,hogy mennyi hibát találtam benne,és nem is maximum csillagot adtam neki!! :O....hihi:-)

Egy ideje engem igenis érdekel,hogy kik olvasnak,meg,hogy olvasnak -e egyáltalán,jólesik ha valaki elolvassa amit írtam,esetleg az én hatásomra olvas el egy-egy könyvet:-)

Néha belefutok más bloggerek statisztikai emlegetésébe,és egyszer megjegyeztem,hogy többeknek a húszezer látogató egy mérföldkő-Hát örömmel jelentem,hogy én is megléptem ezt a követ, a látogatottság vagyis az oldalmegjelenítés átlépte a húszezres számot,és én nagyon büszke vagyok a kis piros cseresznyés kertemre,hogy elértük ezt a szép számot:-))))

A másik nagy büszkeségem követőim tábora,ami ha lassan is de mindig gyarapszik:-) Hálás vagyok nektek,hogy vállaljátok,hogy engem olvastok:D Remélem mindig,mindenki talál olyan könyvet amiről úgy érzi,hogy neki ajánlottam,neki írtam róla,hogy könnyebben tudjon választani a rengeteg könyv közül a könyvtárban avagy a könyvesboltban.


A régi freeblogos oldalamon szörfölgetve egy szívemnek kedves bejegyzésemre bukkantam,vagyis a könyv kedves a szívemnek,olyannyira,hogy a fenti Maugham idézet is -e könyvből származik!
Gyorsan át is másoltam:-)

A statisztikák és számok kivesézése után,további jó olvasást mindenkinek:-))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése